ӘЛЕУМЕТТІК – ТӘРБИЕЛІК ҚЫЗМЕТ

    Кафедрада оқу процесінің құрамдас бөлігі ретінде тәрбиеге аса үлкен көңіл бөлінеді. Тәрбиенің дамуы білім беру саласының басты бағыттардың бірі болып табылады, өйткені мұның негізінде өскелең ұрпақтың азаматтық, шығармашылық, тәрбиелік қалыптасуының маңыздылығында Қазақстанның ертеңі мен қоғам құндылықтарының басым бағыттары және ұлттық қауіпсіздік мәселелері жатыр.
   Тәрбие жұмысының міндеттері
    Студенттердің кәсіби жұмысқа қатысты оқуға деген көзқарасын қалыптастыру және әлеуметтік және кәсіби топқа – бастауыш сынып мұғалімдері мен мектепке дейінгі білім беру мұғалімдеріне деген сезімін қалыптастыру. Болашақ мамандардың адами және кәсіби қасиеттерінің кешенді дамуы, студенттерге арналған шығармашылық қызметті үнемі ынталандыру, жұмысқа деген қызығушылық, таңдаған мамандықтың теориялық негіздерін меңгерудегі тәуелсіздік.

Тәрбие жұмысының негізгі міндеттері:

  • білім мен білімнің ең жоғары деңгейі – классикалық университет білімін алу арқылы адамның интеллектуалдық, мәдени, адамгершілік және физикалық даму қажеттіліктерін қанағаттандыру;
  • студенттер арасында азаматтық ұстанымды қалыптастыру, заңға деген құрмет, әлеуметтік қызмет пен жауапкершілік, қазіргі заманғы өркениет пен демократиялық қоғам жағдайында жұмыс істеу және өмірге деген қажеттілік;
  • әмбебап құндылықтарға негізделген жоғары моральдық, мәдени және ғылыми басымдылықтарды игеру және қабылдау;
  • студенттер арасында кәсіби лауазымдық және этикалық нормаларды қалыптастыру, олардың мамандықтарының әлеуметтік миссиясын білу, маманның нәтижесі мен олардың әрекеттерінің салдары үшін жауаптылығы;
  • адамның және азаматтың маңызды қасиеттері мен қасиеттерін қалыптастыру.

Тәрбиені ұйымдастыру барлық бағыттарына сәйкес өткізіледі:

  1. Тәрбие сағаттары, мерекелік шаралар ұйымдастыру;
  2. Қарттар үйіне, Балалар үйлеріне бару (студенттер тарапынан коцерттік номерлер ұйымдастыру, диагностикалық және коррекциялық шаралар жүргізу, гуманитарлық көмек жинау және т.б.);
  3. Психологиялық қызмет орталығының жұмыстары аясында тренингтер өткізу;
  4. Студенттермен адамгершіліктік-этикалық тақырыптар бойынша әңгімелесу арқылы жүргізіліп отырады.

    Жастардың қалыптасуына, өз бетінше шешім қабылдауға, жан-жақты қабілетін дамытуға қажетті жағдай жасау міндетін ала отыра, оларға керек ақпараттық, білімдік, коммуникативтік, әлеуметтік кеңістік қалыптастыру мақсатында жалпы тақырыптық сабақтар жүргізіліп отырады. Кафедра оқытушылары студенттердің оқу-ғылыми ортаға икемделулеріне көмектесіп, кітапхана, музей, қала театрларына экскурсиялар ұйымдастырып тұрады.
    Кафедра жанынан құрылған «Жас психолог», «Тұмар», «Жас тәрбиеші», «Жас шеберлер клубы» үйірмелері мен «Сырғалым» қыздар клубы жұмыс жасайды. Үйірмеге қатысушы студенттер жетекшілерімен бірге ғылыми-зерттеу жұмыспен айналысады. 

    Педагогика және психология кафедрасында «Сырғалым» клубымен ұйымдастыруымен «Қуыршақ терапия» тренингі өткізілді. «Сырғалым» клубының мүшелері қуыршақ жасау барысында

       Педагогика және психология кафедрасында «Қазіргі заман психологияның өзекті мәселелері» атты семинар өтті. «Жас психолог» клубының мүшелері баяндама қорғады.
      «Жас тәрбиеші» студенттік оқу-әдістемелік үйірмесінің мақсаты студенттерді мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары, міндеттері, мазмұны, принциптері, нысандары, әдістері мен құралдарымен таныстыру болып табылады; мектепке дейінгі балалардың психологиялық ерекшеліктері мен психологиялық ерекшеліктері; балалардың әртүрлі түрлерін дамыту әдістері; мектепке дейінгі жастағы анатомия мен физиологияның ерекшеліктері және санитарлық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз ету бойынша талаптар; мектепке дейінгі мекеменің ұйымдық негізі және оны басқару. 
      «Жас шеберлер клубы» студенттік үйірмесі 2016 жылы құрылды. Көркем шығармашылық үйірмесінің бағдарламасы: қолөнер бұйымдарының әртүрлі техникасымен және дәстүрлі халық қолөнерімен таныстыру үшін кең мүмкіндіктер береді; студенттердің өздерінің қабілеттерін жүзеге асыру қажеттіліктерін қанағаттандырады; өзіңізге және басқа адамдарға қызықты және пайдалы жүйеде студенттерге бос уақытты ұйымдастыруға мүмкіндік береді.